Forum: mKlienci

Zamknięcie rachunku

W jaki sposób zamknąć dyspozycję zamknięcia jednego rachunku eMAX PLUS (pozostałe jak eKONTO i inne pozostają bez zmian jak i cała umowa)?
Czy można taką dyspozycję wysłać e-mailem? Bo próba dodzwonienia się na mLinię graniczy z cudem (czekałem w sumie ok. 30 minut).
Mam dość czekania i marnowania pieniędzy żeby dzwonić i nigdy nie chcą odebrać.


Odpowiedzi

Zmień widok

13

martin89 napisał(a):
> W jaki sposób zamknąć dyspozycję zamknięcia jednego rachunku eMAX
> PLUS (pozostałe jak eKONTO i inne pozostają bez zmian jak i cała
> umowa)?

Nie poświęciłem całej nocy na analizę powyższego i może dlatego nic nie kumam.
Najbliższy jestem wersji, że złożyłeś dyspozycję zamknięcia emaxa i chcesz jednak odwołać proces (30 dni) zamykania. Czy tak?

> Czy można taką dyspozycję wysłać e-mailem?

Gdybym się mylił w domysłach, to i tak mail odpada. Poprzez maila trudno jest udowodnić, że ty to ty.

> Bo próba dodzwonienia
> się na mLinię graniczy z cudem (czekałem w sumie ok. 30 minut).
> Mam dość czekania i marnowania pieniędzy żeby dzwonić i nigdy nie
> chcą odebrać.

Dzwoniłeś jako klient, czyli przed próbą połączenia z operatorem zalogowałeś się identyfikatorem i telekodem? Tam na mLinii wzbraniają się przed zawieraniem znajomości z nieznajomymi. Gdy ty się zalogujesz, to operator już z góry wie z kim ma do czynienia i do rozmowy dosłownie się rwie. Może się nawet pobili o ciebie i stąd ta drobna zwłoka?


oporek napisał(a):
> martin89 napisał(a):
> > W jaki sposób zamknąć dyspozycję zamknięcia jednego rachunku
> eMAX
> > PLUS (pozostałe jak eKONTO i inne pozostają bez zmian jak i
> cała
> > umowa)?
>
> Nie poświęciłem całej nocy na analizę powyższego i może dlatego
> nic nie kumam.
> Najbliższy jestem wersji, że złożyłeś dyspozycję zamknięcia
> emaxa i chcesz jednak odwołać proces (30 dni) zamykania. Czy tak?
>
> > Czy można taką dyspozycję wysłać e-mailem?
>
> Gdybym się mylił w domysłach, to i tak mail odpada. Poprzez maila
> trudno jest udowodnić, że ty to ty.
>
> > Bo próba dodzwonienia
> > się na mLinię graniczy z cudem (czekałem w sumie ok. 30
> minut).
> > Mam dość czekania i marnowania pieniędzy żeby dzwonić i
> nigdy nie
> > chcą odebrać.
>
> Dzwoniłeś jako klient, czyli przed próbą połączenia z operatorem
> zalogowałeś się identyfikatorem i telekodem? Tam na mLinii
> wzbraniają się przed zawieraniem znajomości z nieznajomymi. Gdy ty
> się zalogujesz, to operator już z góry wie z kim ma do czynienia i
> do rozmowy dosłownie się rwie. Może się nawet pobili o ciebie i
> stąd ta drobna zwłoka?
ej no, nie rób ze mnie ...
Oczywiście że się autoryzowałem i to prawidłowo.
A dyspozycję można by było złożyć z e-maila zarejestrowanego w mBanku oraz podając dane jak nr rachunku i pesel.


martin89 napisał(a):

> Oczywiście że się autoryzowałem i to prawidłowo.

No to musiała być tam niezła jatka.

> A dyspozycję można by było złożyć z e-maila zarejestrowanego w
> mBanku

Kilka kliknięć i będziesz w posiadaniu programu, który pod nadawcę podstawi sąsiada. Może być też odwrotnie. Chyba nie sądzisz, że twoim zleceniem zajmą się szpece komputerowi z najwyższej półki zdolni takie podmiany wykryć?

> oraz podając dane jak nr rachunku i pesel.

A to są takie tajne i poufne dane, co do których bank będzie pewny, że nikomu więcej ich nie podałeś?


Witam martin89,

w przypadku dyspozycji zamknięcia jednego z kilku posiadanych w mBanku rachunków, prowadzonych w ramach tej samej umowy, wystarczy w przypadku konta osobistego, skontaktować się telefonicznie z konsultantem mLinii.

Także jeśli oprócz rachunku eMAX plus, posiadasz również inne rachunki w mBanku, prowadzone w ramach tej samej umowy, to w celu zamknięcia rachunku, zapraszam Cię do kontaktu telefonicznego z konsultantem.
Przy zamykaniu rachunku, obowiązuje 30-dniowy okres wypowiedzenia, liczony od dnia zgłoszenia przez Ciebie dyspozycji zamknięcia rachunku. Środki dostępne na zamykanym rachunku eMAX plus, zostaną przelane z dniem upływu terminu wypowiedzenia, na numer rachunku wskazany przez Ciebie podczas składania dyspozycji, np. na inny rachunek prowadzony w mBanku lub konto w innym Banku.
Po upływie okresu wypowiedzenia, konto eMAX plus, zostanie zamknięte i nie będzie już widoczne na stronie transakcyjnej, w Internecie.

Natomiast jeśli złożyłeś już dyspozycję zamknięcia rachunku eMAX plus, a chciałbyś ją jednak odwołać, to w celu zarejestrowania dyspozycji rezygnacji ze złożonego wniosku o zamknięcie rachunku, również konieczny jest kontakt telefoniczny z mLinią.
Podkreślam, iż przyjęcie takiego zgłoszenia jest możliwe najpóźniej do 5 dnia przed upływem terminu, w którym upływa okres wypowiedzenia. Oznacza to, że jeżeli 30-dniowy termin wypowiedzenia upływa, np. 25 danego miesiąca, wówczas rezygnację z zamknięcia rachunku eMAX plus możesz złożyć najpóźniej do 20-go danego miesiąca.

Odnośnie trudności w połączeniu z mLinią, serdecznie Cię przepraszam w imieniu Banku, jeśli nie mogłeś się połączyć. Niestety może zdarzyć się sytuacja, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem ulega wydłużeniu. Związane jest to ze wzmożonym ruchem dokonywanych operacji jak i znaczącym wzrostem liczby telefonów ze strony Klientów. Sytuacja ta nie jest spowodowana złą wolą pracowników mBanku.
Przypominam natomiast, iż konsultanci mLinii są dostępni do Twojej dyspozycji 24/h na dobę, 7 dni w tygodniu, także zapraszam Cię do kontaktu.

Pozdrawiam Iza.


m_Iza napisał(a):
> połączenie z konsultantem ulega wydłużeniu. Związane jest to ze
> wzmożonym ruchem dokonywanych operacji jak i znaczącym wzrostem
> liczby telefonów ze strony Klientów. Sytuacja ta nie jest
> spowodowana złą wolą pracowników mBanku.

LOL, Grouponowi zaczeli dzwonic :D


m_Iza napisał(a):
> Przypominam natomiast, iż konsultanci mLinii są dostępni do Twojej
> dyspozycji 24/h na dobę, 7 dni w tygodniu, także zapraszam Cię do
> kontaktu.
>
> Pozdrawiam Iza.

Kontakt z mBankiem o 3 w nocy - już ustawiłem sobie budzik. Gdybym chciał wziąć kredyt, to pewnie znaleźli by czas i zadzwoniliby z dokładnością co do sekundy...


Pytanie do mekipy. Jak jest z zamknięciem konta założonego przelewem, tzn. jak wygląda proces technicznie? Wysyłam dyspozycję i już?


na pewno nie zamkniesz rachunku przelewem:P, konieczny będzie formularz(ten uzyskany po kontakcie z mLinia , lub sporządzony przez Ciebie indywidualnie), wyjaśnienie jednak procedur dot. aktywacji konta , a nastepnie jego zamkniecia , to już inna bajka...


Witaj marcin_kielce,

niezależnie od formy zawarcia Umowy (elektronicznie lub w formie papierowej), jeżeli zamykasz jeden z posiadanych rachunków, wystarczy dyspozycja złożona na mLinii. Natomiast wypowiedzenie Umowy wymaga formy pisemnej.

Pozdrawiam,
Iwona.


Czyli jak się podpiszę tak będzie. Czy jakaś dodatkowa jakaś weryfikacja do tego? Nie macie przecież możliwości podważenia mojego podpisu?


Komentuj z innymi